Kwaliteit

Kwaliteit betekent voor ons: aandacht voor alle kwaliteitsnormen die gelden in de kinderopvang. Dit betekent onder andere dat:

  • de hygiĆ«ne en veiligheidsrichtlijnen van de gemeente en de GGD worden opgevolgd,
  • de ruimten en spelmaterialen worden afgestemd op de leeftijd van de kinderen
  • en er een concreet geformuleerd pedagogisch beleidsplan is.

Natuurlijk betekent kwaliteit ook dat we werken met leidsters die voldoen aan de kwaliteitseisen die de brancheorganisatie van de kinderopvang vereist. Regelmatig worden de leidsters ondersteund door vrijwilligers, zodat er voldoende aandacht is voor het individuele kind.


Klachtenreglement

Zoals overal worden er ook bij De Hasselbraam wel eens fouten gemaakt. Mocht u ergens moeite mee hebben of echt een klacht hebben, hou uw klacht dan niet voor u. We proberen het probleem op te lossen en bekijken of dergelijke problemen voortaan vermeden kunnen worden. Op deze manier hopen wij onze kwaliteit in stand te houden. Of het nu gaat om de pedagogische werkwijze, de manier waarop u wordt benaderd, om organisatorische of administratieve zaken, elke klacht nemen we serieus.

U kunt ons klachtenreglement dat in overleg met de oudercommissie is opgesteld hier raadplegen.
Verder is het De Hasselbraam aangesloten bij een geschillencommissie voor klachten die niet binnen de organisatie opgelost kunnen worden.

Heb je een vraag over een van onze diensten of wil je een afspraak maken?

We helpen je graag verder!