Aanmelden, aanpassen of opzeggen?

Aanmelden

Als u opvang bij ons wilt afnemen dan kunt u het contactformulier gebruiken of telefonisch of per e-mail contact opnemen met de vestiging van uw keuze. In een vrijblijvend gesprek leiden wij u eerst rond op de opvang, leggen we uit hoe wij werken, vragen wij welke opvang u wenst en bespreken we de mogelijkheden.

Heeft u de keuze voor ons gemaakt dan kunt u middels deze link het online aanmeldformulier invullen. U ontvangt dan, indien er ruimte is voor de plaatsing, binnen 10 werkdagen een digitaal contract via de e-mail. Meestal is er dan telefonisch contact zodat vragen over en weer aan elkaar gesteld kunnen worden en het contract goed en duidelijk is. 

Het contract

Bent u een opvang contract aangegaan dan eindigt een contract voor kinderdagverblijf of de peuteropvang automatisch op het moment dat uw kind vier jaar oud wordt (en naar school gaat). De einddatum staat ook in het contract. Voor de buitenschoolse opvang eindigt een contract automatisch op het moment dat uw kind 12 jaar wordt. Afhankelijk van het aantal (vakantie) weken in een jaar, kan het aantal opvanguren per jaar verschillen. Verder voeren wij jaarlijks een prijswijziging door in verband met aanpassing van het maximaal vergoedtarief van de overheid. Hierover wordt u van te voren geïnformeerd. 

Opzegging of tussentijdse wijziging

Wilt u tussentijds opzeggen of de opvangdagen/uren verminderen dan geldt er een opzeggingstermijn van een maand. Van belang is dat een opzegging helder en duidelijk is, zonder vertraging op de juiste plek terecht komt en dat de datum van aanvraag objectief vast staat.  In principe gaat de opzeggingstermijn daarom in na ontvangst van een schriftelijk en door u ondertekend verzoek – per post verstuurd – gericht aan het hoofdkantoor in Eext.

Wij werken echter zelf ook veel met digitale middelen zoals een uitgebreide ouder app en e-mail. Daarom bieden wij onder strikte voorwaarden (en op eigen risico) wel de mogelijkheid om per e-mail wijzigingen door te geven. U dient de wijziging dan uitsluitend te sturen naar ons e-mail adres: administratie@kinderopvangdehasselbraam.nl.   Uw wijziging of opzegging is pas geaccepteerd als u via de e-mail binnen vier werkdagen een ontvangstbevestiging van ons kantoor hebt terugontvangen. Is dit niet gebeurd dan is de verzending niet goed gelukt, of is uw bericht misschien in het spamfilter blijven steken, uw verzoek is dan per definitie niet geregistreerd. Als u opzeggingen via de app, per e-mail of mondeling aan de leidsters/groep doorgeeft dan zien wij dit als informatie in het kader van het afscheid van uw kind.

Heeft u vragen over een nieuw contract of (verstuurde) contractwijzigingen dan kunt u ons ook bellen op telefoonnummer (0592) 221400. Wij staan voor u klaar!

De Hasselbraam

Heb je een vraag over een van onze diensten of wil je een afspraak maken?

We helpen je graag verder!